KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

information technology consulting

Polish translation: doradztwo/konsultacje informatyczne/komputerowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:information technology consulting
Polish translation:doradztwo/konsultacje informatyczne/komputerowe
Entered by: Barbara Szelest-VanDussen

22:35 Oct 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: information technology consulting
title
zouzou
doradztwo (i konsultacje) informatyczne/ komputerowe
Explanation:
"Doradztwo i Uslugi Komputerowe. 05-500 Piaseczno, ul. Pulawska 32E/10"
Selected response from:

Barbara Szelest-VanDussen
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4doradztwo w zakresie technik informatycznych
leff
4doradztwo (i konsultacje) informatyczne/ komputerowe
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doradztwo (i konsultacje) informatyczne/ komputerowe


Explanation:
"Doradztwo i Uslugi Komputerowe. 05-500 Piaseczno, ul. Pulawska 32E/10"



    Reference: http://www.diuk.com.pl/adres.htm
Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doradztwo w zakresie technik informatycznych


Explanation:
" Pilotażowy program celowy wspierania zatrudnienia osób niepełnosprawnych w poszukiwanych
innowacyjnych zawodach wykorzystujących techniki informatyczne"

"BIULETYN NAUCZYCIELI INFORMATYKI
I NAUCZYCIELI STOSUJĄCYCH TECHNIKI INFORMATYCZNE W NAUCZANIU"


    Reference: http://www.mpips.gov.pl/Informacje_prasowe/Informacje_prasow...
    Reference: http://strefa.szkola.net/nauczyciel_doradca/biuletyn.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240