KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

management services for ehxibition facilities

Polish translation: zarzadzanie i administracja obiektami wystawienniczymi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:management services for ehxibition facilities
Polish translation:zarzadzanie i administracja obiektami wystawienniczymi
Entered by: Piotr Kurek

12:05 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: management services for ehxibition facilities
niestety, nie ma
zouzou
zarzadzanie i administracja obiektami wystawienniczymi
Explanation:
moze tak?
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zarzadzanie i administracja obiektami wystawienniczymiPiotr Kurek
4usługi zarządzania dla obiektów wystawienniczychJacek Krankowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usługi zarządzania dla obiektów wystawienniczych


Explanation:
doslownie

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zarzadzanie i administracja obiektami wystawienniczymi


Explanation:
moze tak?
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: tak
1 hr
  -> dziękuję

agree  Maciej Zimecki: zgrabnie
1 day17 mins
  -> dziękuję