KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

credit portfolio

Polish translation: portfel kredytowy (banki); lista referencyjna (np. wykonanych umów, zleceń)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credit portfolio
Polish translation:portfel kredytowy (banki); lista referencyjna (np. wykonanych umów, zleceń)
Entered by: Andrzej Lejman

18:33 Oct 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: credit portfolio
w umowie informatycznej
kterelak
Poland
lista referencyjna
Explanation:
kilkakrotnie spotkałem sie z użyciem tego terminu w takim znaczeniu w nowomowie IT
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4lista referencyjna
Andrzej Lejman
4Portfolio kredytowe
Teresa Goscinska


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
lista referencyjna


Explanation:
kilkakrotnie spotkałem sie z użyciem tego terminu w takim znaczeniu w nowomowie IT

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
7 mins

agree  Roman Palewicz
45 mins

agree  Piotr Kurek
1 hr

agree  sHiFtEr
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Portfolio kredytowe


Explanation:
Polskie Centrum Doradztwa Logistycznego
... Providian zbudował portfolio kredytowe w wysokości 5 mld dolarów w ciągu zaledwie
10 lat dzięki zrozumieniu klientów w sposób nigdy poprzedni nie ...
pcdl.com.pl/up/d.html - 40k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciej Zimecki: Czy to Pani kiedyś gW Polsce mówimy raczej "portfel kredytowy", a zresztą w tym kontekście rację ma Andrzej Lejman...
8 hrs