ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

toy moulding compounds/

Polish translation: masa formierska do produkcji zabawek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toy moulding compounds/
Polish translation:masa formierska do produkcji zabawek
Entered by: bartek

12:12 Dec 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: toy moulding compounds/
toy moulding compounds and toy moulding machines

Oto caly konteksttoy moulding machines
zouzou
masa formierska do produkcji zabawek
Explanation:
dowód tylko po niemiecku:
toy moulding compounds Spielzeugformmassen
16 toy moulding compounds and toy moulding machines Spielzeugformmassen und Spielzeugformmaschinen
http://www.patitia.net/cgi-bin/nice_get_tr_all.pl?en&de&t

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-02 12:47:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Plus to, co jest w słowniku naukowo-technicznym
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tłoczywa do produkcji zabawek
AleksanderS
5masa formierska do produkcji zabawek
bartek


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
masa formierska do produkcji zabawek


Explanation:
dowód tylko po niemiecku:
toy moulding compounds Spielzeugformmassen
16 toy moulding compounds and toy moulding machines Spielzeugformmassen und Spielzeugformmaschinen
http://www.patitia.net/cgi-bin/nice_get_tr_all.pl?en&de&t

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-02 12:47:26 (GMT)
--------------------------------------------------

Plus to, co jest w słowniku naukowo-technicznym

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24739

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: wątpię - masa formierska występuje w odlewniach i jest wyrzucana na koniec cyklu , służy to oblania zeliwem,mosiądzem,czym tam chcesz. nie ma wyrobów z masy formierskiej bo to odpad zaś zabawki w formie odlewów to zupełna egzotyka
8 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tłoczywa do produkcji zabawek


Explanation:
\"Tłoczywo\" to termin z dziedziny tworzyw sztucznych i oznacza materiał nasączony żywicą polimerową mający zastosowanie do otrzymywania kształtek np. metodą wtrysku lub formowania tłocznego/przetłocznego. Najczęściej spotyka się tłoczywa otrzymane przez nasączenie celulozy żywicą mocznikowo-formaldehydową, melaminowo-formaldehydową, lub fenolowo-formaldehydową.

AleksanderS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 78