KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

if applicable

Polish translation: jezeli takowe istnieja (w tym kontekscie)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:if applicable
Polish translation:jezeli takowe istnieja (w tym kontekscie)
Entered by: Ensor

01:48 Jan 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: if applicable
Indicate on the application the following: Location of well and septic, if applicable. Czy "Zaznacz na podaniu co nastepuje: Polozenie studni i osadnika, jesli to dotyczy Twojego przypadku?"
Jaroslaw
United States
z grubsza tak
Explanation:
ja bym to ujal inaczej, np: 'jezeli takowy/takowe sa / sie znajduja

ale jezyk urzedniczy nie jest moja silna strona, i chyba nigdy nie bedzie
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Dziekuje za poddanie tropu. Zdecydowalem sie w tym kontekscie na: "Jezeli takowe istnieja"
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4z grubsza takEnsor
3Jesli to znajduje zastosowanie
Jakub Szacki


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
z grubsza tak


Explanation:
ja bym to ujal inaczej, np: 'jezeli takowy/takowe sa / sie znajduja

ale jezyk urzedniczy nie jest moja silna strona, i chyba nigdy nie bedzie

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Dziekuje za poddanie tropu. Zdecydowalem sie w tym kontekscie na: "Jezeli takowe istnieja"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 hrs
  -> dziekuje

agree  Pawel Czernecki: proponuję czasownik "istnieją"
4 hrs
  -> dzieki

agree  Piotr Kurek
4 hrs
  -> dziekuje

agree  Arkadiusz Witek
2609 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Jesli to znajduje zastosowanie


Explanation:
wiem, ze to brzydko, ale chyba tak sie przy podobnych okazjach mowi

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857