KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

ordinary wear and tear

Polish translation: normalne zużycie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ordinary wear and tear
Polish translation:normalne zużycie
Entered by: Pawel Czernecki

09:43 Mar 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / najem
English term or phrase: ordinary wear and tear
Umowa najmu: Kaucja może być wykorzystana w celu:
cover costs or returning the Premises to the condition the Premises were prior to the commencement of the performace of teh Tenant's Works (subject to ordinary wear and tear)
kterelak
Poland
normalne zużycie
Explanation:
czyli takie, które jest następstwem właściwego użytkowania nieruchomości

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 09:48:50 (GMT)
--------------------------------------------------

słownik Jaślanów też podaje \"normalne zużycie w eksploatacji\", z tym że eksploatacja chyba bardziej odnosi się do maszyn itp.
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
OK, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6normalne zużycie
Pawel Czernecki
4 +1z uwzględnieniem normalnego zużycia wynikającego z użytkowaniaPortable


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
normalne zużycie


Explanation:
czyli takie, które jest następstwem właściwego użytkowania nieruchomości

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 09:48:50 (GMT)
--------------------------------------------------

słownik Jaślanów też podaje \"normalne zużycie w eksploatacji\", z tym że eksploatacja chyba bardziej odnosi się do maszyn itp.

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
OK, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
0 min
  -> Dziękuję

agree  Agnieszka Socha
2 mins
  -> Dziękuję

agree  agusia
4 mins
  -> Dziękuję

agree  amat
16 mins
  -> Dziękuję

agree  bartek
20 mins
  -> Dziękuję

agree  jo_loop
1 hr
  -> Dziękuję

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
z uwzględnieniem normalnego zużycia wynikającego z użytkowania


Explanation:
lub "z uwzględnieniem normalnego użytkowania"
na podstawie doświadczenia

Portable
PRO pts in pair: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr
  -> dziękuję