KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Vital Statistics Act

Polish translation: Ustawa o statystyce publicznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vital Statistics Act
Polish translation:Ustawa o statystyce publicznej
Entered by: Joanna Szulc

22:27 Mar 30, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Vital Statistics Act
Kodeks Statystyk??????? Dziekuje zawczasu.
Joanna Szulc
Ustawa o statystyce publicznej
Explanation:
jeśli to o to chodzi

"ustawa o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995r. (Dz. U. z 1995r. Nr 88, poz. 439)"
Selected response from:

leff
Grading comment
Bardzo dziekuje za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ustawa o aktach stanu cywilnegoxxxAnzo
3Ustawa o statystyce publicznej
leff
2Ustawa lub Rozporządzenie
Araksia Sarkisian


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ustawa o statystyce publicznej


Explanation:
jeśli to o to chodzi

"ustawa o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995r. (Dz. U. z 1995r. Nr 88, poz. 439)"



    Reference: http://www.wup.lublin.pl/akty/waktowp.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Bardzo dziekuje za pomoc.

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Ustawa lub Rozporządzenie


Explanation:
cyt. leff-a:

ustawa o statystyce publicznej z dnia 29 czerwca 1995r. (Dz. U. z 1995r. Nr 88, poz. 439)
rozporządzenie Prezesa Rady ministrów z dnia 17 grudnia 2001r. w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2002 (Dz. U. z 2002r. Nr 1 poz.7)



Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

4605 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vital statistics act
ustawa o aktach stanu cywilnego


Explanation:
Troszkę brakuje kontekstu, ale Vital Statistics Act pojawia się na przykład na kanadyjskim akcie małżeństwa. Jeżeli kontekt jest podobny, to jest to ustawa o aktach stanu cywilnego.
(podaję link do strony polskiego konsulatu, który zawiera odniesienie do polskiej ustawy z 1986 r.)


    Reference: http://www.vancouver.mfa.gov.pl/en/consular_information/poli...
xxxAnzo
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Psiuk
62 days

agree  bajbus
95 days