KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

slow-moving inventory

Polish translation: wolno rotujące towary


10:36 May 18, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents / distribution agreement
English term or phrase: slow-moving inventory
X shall place its final order under the Distribution Contract for slow-moving inventory no later than 1.09.03. Inventory classified as slow-moving inventory shall be agreed upon by the parties and listed in attachment 7 to this agreement.
Grommit
United Kingdom
Polish translation:wolno rotujące towary
Explanation:
Planowanie cykli życia produktów i segmentacja - wprowadzanie nowych produktów, wykrywanie trendów, saldo roczne lub procent wykonania, produkty sporadyczne i wolno rotujące, produkty, których części lub całość wykorzystano do wytworzenia innych produktów, zwykłe związki między produktami, metody zdefiniowane przez użytkownika.
Planowanie towarów dla handlu detalicznego.
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1produkty zalegające w magazynie
Pawel Czernecki
4wolno rotujące towarypidzej


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
produkty zalegające w magazynie


Explanation:
na przykład

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
1 min

neutral  pidzej: to bardziej non-moving
54 mins

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wolno rotujące towary


Explanation:
Planowanie cykli życia produktów i segmentacja - wprowadzanie nowych produktów, wykrywanie trendów, saldo roczne lub procent wykonania, produkty sporadyczne i wolno rotujące, produkty, których części lub całość wykorzystano do wytworzenia innych produktów, zwykłe związki między produktami, metody zdefiniowane przez użytkownika.
Planowanie towarów dla handlu detalicznego.



    Reference: http://www-5.ibm.com/pl/services/portfolio/bis/scm/obszary/z...
pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
Dziekuje!