KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

delivery statement

Polish translation: poswiadczenie(potwierdzenie) dostawy sprzetu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:delivery statement
Polish translation:poswiadczenie(potwierdzenie) dostawy sprzetu
Entered by: mmstasik

18:24 Jun 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: delivery statement
Delivery statement for Equipment supplied.
List of contents

Dokument dostarczany razem ze sprzetem obok listu przewozowego i innymi dokumentami (a tak na marginesie - list of contents to tutaj bedzie...?)
Szymon Cegielka
poswiadczenie(potwierdzenie) dostawy sprzetu
Explanation:
list of contents: spis zawartosci, lista
Selected response from:

mmstasik
Grading comment
dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poswiadczenie(potwierdzenie) dostawy sprzetummstasik
4dokument dostawy
Gregor


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument dostawy


Explanation:
to powinno być to. Wpisz w gugla "dokument dostawy".

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-26 19:27:24 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.donald-firesmith.com/Components/WorkProducts/Mana...

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poswiadczenie(potwierdzenie) dostawy sprzetu


Explanation:
list of contents: spis zawartosci, lista

mmstasik
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 69
Grading comment
dziekuje bardzo