KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

abandoned patent application

Polish translation: zaniechane zgłoszenie patentowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:abandoned patent application
Polish translation:zaniechane zgłoszenie patentowe
Entered by: vladex

08:31 Jul 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: abandoned patent application
jak się oficjalnie nazywa takie zgłoszenie (ew. wniosek) - wycofane?, zarzucone?, porzucone? opuszczone? (w niedoli swej :-) ) ???
"The present invention is also related to U.S. Patent Application Serial No. 09/123,456, filed September 21, 2000 (pending), which is a continuation-in-part of U.S. Patent Application Serial No. 09/987,654, filed September 21, 1999 (abandoned). "
vladex
zaniechany
Explanation:
podpowiedź rzecznika patentowego
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
zdaje się, że można by uznać wszystkie odpowiedzi, ale muszę wybrać jedną :-(

Dziękuję wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1wycofane zgłoszenie patentoweamat
4pozbawiony biegu / nieaktualny
Andrzej Lejman
3zaniechany
Teresa Jaczewska
1zaniechane
Maciej Andrzejczak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
zaniechane


Explanation:
?

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaniechany


Explanation:
podpowiedź rzecznika patentowego

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703
Grading comment
zdaje się, że można by uznać wszystkie odpowiedzi, ale muszę wybrać jedną :-(

Dziękuję wszystkim

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wycofane zgłoszenie patentowe


Explanation:
W przypadku, gdy europejskie zgłoszenie patentowe zostanie odrzucone,
wycofane lub uznane za wycofane, może ono być na warunkach określonych

http://www.pirp.org.pl/proj2.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 08:44:50 (GMT)
--------------------------------------------------

które są dostępne zgłaszającemu; c)zgłoszenie patentowe wymienia nazwę ... 4.
Jeżeli zgłoszenie zostanie odrzucone lub wycofane, to na wniosek ...

www.rzecznikpatentowy.org.pl/ukie/tuk18.html

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
37 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozbawiony biegu / nieaktualny


Explanation:
po namyśle dochodzę do wniosku, że jednak nie wycofane, tylko takie, w stosunku do którego wnioskodawca nie dopełnił jakichś wymaganych czynności i wniosek "obumarł".

To częsta procedura w postępowaniach administracyjnych: "sprawie nie nadano biegu wobec niedopełnienia ...".

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  AleksanderS: ja bym się skłaniał do "porzuconego", ale prawdę mówiąc każda wersja przemawiająca cokolwiek do wyobraźni jest tutaj dobra, ponieważ w Polsce nie ma równoważnego pojęcia ("wycofanie" zakłada świadome zwrócenie się do Urzędu Patentowego o zwrot papierów).
9 days