KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

prima facie evidence

Polish translation: dowody prima facie


11:45 Jul 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: prima facie evidence
bez kontekstu
Baska
Polish translation:dowody prima facie
Explanation:
Prima facie to termin lacinski oznaczajacy "na pierwszy rzut oka". Zarowno w angielskim jak i polskim uzywa sie terminow lacinskich dobrze znanych dla prawnikow (jestem adwokatem w Kanadzie). Moznaby rowniez opisowo - ale nie sadze zeby bylo dobrze, dowody wstepnie poprawne.
Selected response from:

darotob
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dowody prima faciedarotob
5 +1dowód oparty na domniemaniu faktycznym
Magda Dziadosz


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dowód oparty na domniemaniu faktycznym


Explanation:
(dobry do chwili przeprowadzenia przeciwdowodou)
Słownik prawniczy Jaślanów.

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mmstasik
14 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dowody prima facie


Explanation:
Prima facie to termin lacinski oznaczajacy "na pierwszy rzut oka". Zarowno w angielskim jak i polskim uzywa sie terminow lacinskich dobrze znanych dla prawnikow (jestem adwokatem w Kanadzie). Moznaby rowniez opisowo - ale nie sadze zeby bylo dobrze, dowody wstepnie poprawne.

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 551
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 hrs