KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Opt Out

Polish translation: mechanizmy / zastrzeżenia typu "opt out"


00:22 Nov 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Opt Out
Fraza w "privacy policy" portalu...

User Preferences, Opt Out.
Robert Pranagal
Polish translation:mechanizmy / zastrzeżenia typu "opt out"
Explanation:
Chociaż mechanizmy opt-out (rezygnacji z otrzymywania korespondencji elektronicznej) dostępne w naszym serwisie nie obejmują znaczników, za pomocą przeglądarki użytkownik może uzyskać informacje, które ułatwią ich kontrolowanie.

===========

Podczas przygotowywania projektu dyrektywy wiele kontrowersji wzbudziła również kwestia stosowania cookies oraz możliwości ich akceptacji ("opt-in") lub sprzeciwu wobec ich wykorzystywania ("opt-out"), w przypadku rozsyłania w celach marketingowych nie zamówionej poczty elektronicznej (unsolicited e-mails) i wiadomości SMS. Ostatecznie przyjęto, iż niezbędne jest uprzednie powiadomienie abonenta oraz uzyskanie jego zgody na stosowanie cookies.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2003-11-03 01:03:18 GMT)
--------------------------------------------------

chyba że jest to lista opcji, wtedy chyba najlepsza będzie po prostu REZYGNACJA
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zrezygnować
*eva*
4mechanizmy / zastrzeżenia typu "opt out"
lim0nka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
opt out
zrezygnować


Explanation:
wypisac się
:o)

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz
0 min
  -> dziękuję! :o)

agree  leff
7 mins
  -> dziękuję!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opt out
mechanizmy / zastrzeżenia typu "opt out"


Explanation:
Chociaż mechanizmy opt-out (rezygnacji z otrzymywania korespondencji elektronicznej) dostępne w naszym serwisie nie obejmują znaczników, za pomocą przeglądarki użytkownik może uzyskać informacje, które ułatwią ich kontrolowanie.

===========

Podczas przygotowywania projektu dyrektywy wiele kontrowersji wzbudziła również kwestia stosowania cookies oraz możliwości ich akceptacji ("opt-in") lub sprzeciwu wobec ich wykorzystywania ("opt-out"), w przypadku rozsyłania w celach marketingowych nie zamówionej poczty elektronicznej (unsolicited e-mails) i wiadomości SMS. Ostatecznie przyjęto, iż niezbędne jest uprzednie powiadomienie abonenta oraz uzyskanie jego zgody na stosowanie cookies.

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2003-11-03 01:03:18 GMT)
--------------------------------------------------

chyba że jest to lista opcji, wtedy chyba najlepsza będzie po prostu REZYGNACJA


    Reference: http://www.oracle.com/pl/corporate/index.html?privacy.html
    Reference: http://www.vagla.pl/skrypts/ochrona_prywatnosci.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
dzięki