KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

residuals

Polish translation: informacje ulotne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:residuals
Polish translation:informacje ulotne
Entered by: hadraadae

13:12 Nov 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: residuals
The party shall be free to use the residuals resulting from access to or work with the other party's confidential information

fragment umowy o zachowaniu poufności
hadraadae
informacje ulotne
Explanation:
Podwojenie w ciągu trzech lat - PC WORLD KOMPUTER
... dyskach twardych. Są to często informacje ulotne, czyli takie, które
nie zostały nigdzie zapisane (rozmowy telefoniczne). Gdyby ...
www.pcworld.pl/news/60529.html - 40k - 3 Lis 20
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Rewelacja! Dziękuję bardzo serdecznie :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1informacje ulotne
Andrzej Lejman
4informacje pozostałe w pamięci osób mających dostęp lub pracujacych...
Andrzej Mierzejewski
2pozostałości
lim0nka


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pozostałości


Explanation:
też to trochę dziwne...

chyba najlepiej opisowo:
informacje pozostające w pamięci

gorzej, jeżeli musisz mieć to w formie krótkiego hasła

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
informacje pozostałe w pamięci osób mających dostęp lub pracujacych...


Explanation:
proponuję w ten sposób

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 13:26:05 (GMT)
--------------------------------------------------

a jednak limonka zdążyła przede mną :-))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-05 13:42:12 (GMT)
--------------------------------------------------

w zwiazku z uzupełnieniem pytania przez askera (o istnieniu definicji terminu) proponuję \"informacje zapamiętane\"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6745

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
informacje ulotne


Explanation:
Podwojenie w ciągu trzech lat - PC WORLD KOMPUTER
... dyskach twardych. Są to często informacje ulotne, czyli takie, które
nie zostały nigdzie zapisane (rozmowy telefoniczne). Gdyby ...
www.pcworld.pl/news/60529.html - 40k - 3 Lis 20

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Rewelacja! Dziękuję bardzo serdecznie :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: no proszę, nawet mi to nie przyszło do głowy
4 hrs