KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

The Corrections Corporation of Ameryka

Polish translation: the Corrections Corporation of America


23:45 Jan 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: The Corrections Corporation of Ameryka
taka organizacja, czy ktoś to tłumaczy na Polski
vladex
Polish translation:the Corrections Corporation of America
Explanation:
:-))))

Firma prywatna zajmująca się prowadzeniem więzień. I co chcesz to tłumaczyć????

Amerykańska Korporacja Zakładów Penitencjarnych, jeśli już


Innym młodym gigantem, który zajmuje się tylko prowadzeniem więzień jest Corrections Corporation of America. Ma ponad 20 placówek w sześciu stanach, Australii i Wielkiej Brytanii. W jego celach przebywa ponad 6000 penitencjariuszy.

http://bryw.republika.pl/zielone.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
Czasem człowiek chce jakiejś ładnej polskiej nazwy, mimo że wie, że nazw własnych lepiej nie tłumaczyć
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Corrections Corporation of AmericaKasia Ziolek
4the Corrections Corporation of America
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the corrections corporation of ameryka
the Corrections Corporation of America


Explanation:
:-))))

Firma prywatna zajmująca się prowadzeniem więzień. I co chcesz to tłumaczyć????

Amerykańska Korporacja Zakładów Penitencjarnych, jeśli już


Innym młodym gigantem, który zajmuje się tylko prowadzeniem więzień jest Corrections Corporation of America. Ma ponad 20 placówek w sześciu stanach, Australii i Wielkiej Brytanii. W jego celach przebywa ponad 6000 penitencjariuszy.

http://bryw.republika.pl/zielone.htm


    Reference: http://bryw.republika.pl/zielone.htm
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Czasem człowiek chce jakiejś ładnej polskiej nazwy, mimo że wie, że nazw własnych lepiej nie tłumaczyć

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Corrections Corporation of America


Explanation:
Amerykańska Korporacja Resocjalizacyjna (zajmuje się prowadzeniem prywatnych więzień w Ameryce).

Kasia Ziolek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 135