KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Senior Unit Officer

Polish translation: Starszy funkcjonariusz jednostki


13:19 Jan 23, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Senior Unit Officer
unit w tym przypadku to residential accomodation where detainees live -
officer attached to this unit
ale starszy mi nie pasuje
magdat
Polish translation:Starszy funkcjonariusz jednostki
Explanation:
Officer - to funkcjonariusz policji
Unit - jednostki, a moze aresztu?
Selected response from:

Dorota Crates
Grading comment
starszy funkcjonariusz ośrodka- za rada bartka w innym pytaniu, słuzba mundurowa - wiec moze sie nazywac funkcjonariusz, bo nie pracownik, nie jestem z tego najbardziej zadowolona, ale to tez nie dyrektor bo tych tu tez mam: GOvernor, manager - dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kierownik/dyrektor
Pawel Bartoszewicz
3Starszy funkcjonariusz jednostki
Dorota Crates


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Starszy funkcjonariusz jednostki


Explanation:
Officer - to funkcjonariusz policji
Unit - jednostki, a moze aresztu?

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 140
Grading comment
starszy funkcjonariusz ośrodka- za rada bartka w innym pytaniu, słuzba mundurowa - wiec moze sie nazywac funkcjonariusz, bo nie pracownik, nie jestem z tego najbardziej zadowolona, ale to tez nie dyrektor bo tych tu tez mam: GOvernor, manager - dziekuje

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kierownik/dyrektor


Explanation:
kierownik/dyrektor ośrodka/centrum?

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
4 days
  -> dzięki