KudoZ home » English to Polish » Linguistics

feeding schedule

Polish translation: pory żywienia/ żywienie


20:58 May 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: feeding schedule
Something seemed to have happened to his feeding schedule while I was away, so I gave him lots of food.
xxxnnowak
Polish translation:pory żywienia/ żywienie
Explanation:
Chyba nastąpiło jakieś zakłócenie jego (pór) żywienia w czasie, gdy byłam nieobecna. Więc zostawiłam mu mnóstwo jedzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 45 mins (2005-05-14 22:43:52 GMT)
--------------------------------------------------

podałam moją wersję po tym, jak Askerka wyjaśniła, że chodzi o kotka.


IMHO chodzi o to, że ktoś nie dopilnował konkretnych godzin karmienia tygryska, a te bestyjki (zwłaszcza, gdy młode) są bardzo czułe na regularność pór karmienia.

IMHO plan/ schemat/ harmonogram ma bardziej zastosowanie w sytuacji okololaboratoryjnej. Lu gdy chodzi o... czlowieka... ;o)

Pozdrawiam
kocia mama

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 49 mins (2005-05-14 22:47:26 GMT)
--------------------------------------------------

tak więc - PORY KARMIENIA
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pory żywienia/ żywienie
Agnieszka Hayward
4rutyna karmieniaarletad
3harmonogram żywienia
Zenzka
3plan / schemat karmienia
ZenonStyczyrz


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plan / schemat karmienia


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2005-05-14 21:07:22 GMT)
--------------------------------------------------

ew. \"schemat / plan żywienia\" - chyba będzie nawet lepiej

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
harmonogram żywienia


Explanation:
ewent. pory posiłków
A o kim / czym mowa? :)

Zenzka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: właśnie, może chodzić o zadawanie paszy :-)
4 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pory żywienia/ żywienie


Explanation:
Chyba nastąpiło jakieś zakłócenie jego (pór) żywienia w czasie, gdy byłam nieobecna. Więc zostawiłam mu mnóstwo jedzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 45 mins (2005-05-14 22:43:52 GMT)
--------------------------------------------------

podałam moją wersję po tym, jak Askerka wyjaśniła, że chodzi o kotka.


IMHO chodzi o to, że ktoś nie dopilnował konkretnych godzin karmienia tygryska, a te bestyjki (zwłaszcza, gdy młode) są bardzo czułe na regularność pór karmienia.

IMHO plan/ schemat/ harmonogram ma bardziej zastosowanie w sytuacji okololaboratoryjnej. Lu gdy chodzi o... czlowieka... ;o)

Pozdrawiam
kocia mama

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 49 mins (2005-05-14 22:47:26 GMT)
--------------------------------------------------

tak więc - PORY KARMIENIA

Agnieszka Hayward
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
15 mins
  -> dzieki

agree  legato: Ale dalabym "karmienia"
19 hrs
  -> dzieki. Taka jest moja ostateczna wersja (zob. wyzej)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rutyna karmienia


Explanation:
w kontekście zwierząt często mówimy o rutynie karmienia, do której zwirzaki są bardzo przyzwyczajone i niekorzystnie jest ją zaburzyć

arletad
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4