KudoZ home » English to Polish » Linguistics

easyweight to lose weight

Polish translation: Jak zdobyć przewagę nad nadwagą


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:easyweight to lose weight
Polish translation:Jak zdobyć przewagę nad nadwagą
Entered by: benstoik

11:38 Feb 14, 2009
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: easyweight to lose weight
To jest tytul ksiazki. Potrzebuje takie tlumaczenie, ktore odda dowcip jezykowy.
benstoik
United Kingdom
Jak zdobyć przewagę nad nadwagą
Explanation:
Myślę, że można by pokombinować z grą słów waga-odwaga ważyć/odważyć (się).

Przyszło mi też do głowy hasło "Z nami się odważysz", ale to chyba bardziej pasowałoby do reklamy :)
Selected response from:

Joanna Borowska
Poland
Grading comment
Dziękuję Pani i wszystkim pozostałym za ciekawe pomysły!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Z polotem bądź lekki jak motylIlona Czajczyńska
3 +1Jak zdobyć przewagę nad nadwagąJoanna Borowska
4Jak latwo lekkim byc.Anna P.
4jak lekko pozbyć się wagi
Jerzy Matwiejczuk
4Pozbądź się nadwagi bez wielkiej uwagi !
SignoraAnna
3Z rozwagą zapanuj nad wagą.korbenPL


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Z rozwagą zapanuj nad wagą.


Explanation:
Taka pierwsza moja myśl. Od czegoś trzeba zacząć na tym forum ;)

korbenPL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pozbądź się nadwagi bez wielkiej uwagi !


Explanation:
A może:
Zrzuć wagę bez wysiłku!
Jak pozbyć się kilogramów bez wysiłku?
Łatwa waga do zrzucenia
Nadwaga łatwa do zgubienia
Pozbądź się nadwagi bez wielkiej/twojej uwagi

SignoraAnna
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jak lekko pozbyć się wagi


Explanation:
Powiedzmy

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2009-02-14 14:13:39 GMT)
--------------------------------------------------

Jak lekko zrzucić wagę.


Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jak latwo lekkim byc.


Explanation:
bardziej skojarzeniowo..

Anna P.
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Z polotem bądź lekki jak motyl


Explanation:
Mam nadzieję, że to dość humorytyczny odpowiednik:)

Ilona Czajczyńska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Jak zdobyć przewagę nad nadwagą


Explanation:
Myślę, że można by pokombinować z grą słów waga-odwaga ważyć/odważyć (się).

Przyszło mi też do głowy hasło "Z nami się odważysz", ale to chyba bardziej pasowałoby do reklamy :)

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Dziękuję Pani i wszystkim pozostałym za ciekawe pomysły!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  korbenPL: POdoba mi się!
6 days