KudoZ home » English to Polish » Linguistics

within

Polish translation: w


14:35 Jan 19, 2004
English to Polish translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: within
Chodzi mi o to zdanie. Jaka? dziwna konstrukcja, ale takich jest wi?cej.

It is used step by step by all sites, local efficiency in using it is within XX group.
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:w
Explanation:
Moim zdaniem może chodzić o to, że w danej lokalizacji zastosowanie "it" jest korzystne w grupie XX.
(Przy założeniu, że w tym zdaniu nie ma błędów.)
Niestety, nie wiemy, co to jest "it" i do czego odnosi się słówko "local". Trochę za mało kontekstu, żeby precyzyjniej zgadywać.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
ok
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2w obrębie
leff
4w ramach, wewnątrz
Maciej Andrzejczak
3w
Hanna Burdon
2mieści się w grupiehadraadae


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w ramach, wewnątrz


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
w obrębie


Explanation:
ewentualnie tutaj 'w ramach', 'wewnątrz'

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap: bardzo ladnie!!
1 hr

neutral  Dorota Crates: moze byc tez w zakresie
20 hrs

agree  Monika Pilecka
1 day21 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mieści się w grupie


Explanation:
miejscowa/chwilowa wydajność (podczas użycia) mieści się w grupie/przedziale...
co to jest to XX - liczebnik może?

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w


Explanation:
Moim zdaniem może chodzić o to, że w danej lokalizacji zastosowanie "it" jest korzystne w grupie XX.
(Przy założeniu, że w tym zdaniu nie ma błędów.)
Niestety, nie wiemy, co to jest "it" i do czego odnosi się słówko "local". Trochę za mało kontekstu, żeby precyzyjniej zgadywać.

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2
Grading comment
ok