KudoZ home » English to Polish » Linguistics

may not be required

Polish translation: nie można wymagać od banku


10:13 Feb 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: may not be required
The undersigned also understands that the foreign bank may not be required to honor XYZ's stop payment request.
xxxkgas
Polish translation:nie można wymagać od banku
Explanation:
Z tekstu nie wynika, kto nie może wymagać. Jest stwierdzone bezosobowo, że od banku nie można wymagać...
Selected response from:

Lucyna Długołęcka
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(bank) nie jest zobowiązany ...
Adam Lankamer
5nie można wymagać od banku
Lucyna Długołęcka
3nie może wymagać
Szymon Cegielka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie może wymagać


Explanation:
dana osoba nie może wymagać od banku honorowania / nie można wymagać od banku

Szymon Cegielka
Native speaker of: Polish

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nie można wymagać od banku


Explanation:
Z tekstu nie wynika, kto nie może wymagać. Jest stwierdzone bezosobowo, że od banku nie można wymagać...

Lucyna Długołęcka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki!

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(bank) nie jest zobowiązany ...


Explanation:
po prostu ...

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslateThis
9 hrs

agree  legato
9 hrs