KudoZ home » English to Polish » Linguistics

Subjects of Special Interest

Polish translation: obszary szczególnego zainteresowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Subjects of Special Interest
Polish translation:obszary szczególnego zainteresowania
Entered by: Adam Lankamer

15:59 Feb 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: Subjects of Special Interest
Subjects of Special Interest
[rubryka w jakim serwisie internetowym]
xxxkgas
obszary szczególnego zainteresowania
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zainteresowania szczególne
Agnieszka Dziołak
4K±cik zainteresowań
bartek
3obszary szczególnego zainteresowania
Adam Lankamer
3przedmioty specjalnego zainteresowania
Spilliaert


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
subjects of special interest
przedmioty specjalnego zainteresowania


Explanation:
doslownie,
przez google trafilem na niektore strony z tym opisem


    Reference: http://www.emedyk.pl/artykul.php?idartykul_rodzaj=87&idartyk...
    Reference: http://www.waw.org.pl/eeurope/e-europe.html
Spilliaert
Poland
Native speaker of: Native in FlemishFlemish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
subjects of special interest
K±cik zainteresowań


Explanation:
propozycja

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 85

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
subjects of special interest
zainteresowania szczególne


Explanation:
lub
dziedziny szczególnych zainteresowań

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-17 16:06:47 GMT)
--------------------------------------------------

Do zainteresowań szczególnych prof. Breua należy poza tym teoria morfologii (aspekty syn- i diachroniczne),
http://www.uni-konstanz.de/FuF/Philo/Sprachwiss/slavistik/sl...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-17 16:09:37 GMT)
--------------------------------------------------

Główne dziedziny jego zainteresowań naukowych to topologia, analiza funkcjonalna i fizyka matematyczna.
www.wmid.amu.edu.pl/informator/1102.html

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-02-17 16:11:45 GMT)
--------------------------------------------------

może też być \"obszary szczególnych zainteresowań\"

Obszary szczególnych zainteresowań:
zanieczyszczenia i transport. tłum. z esperanto Darek Caban

www.zb.eco.pl/zb/91/zachod.htm

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-02-17 16:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

Obszar szczególnych zainteresowań uczonego stanowi problematyka psychologicznej analizy ...

forumakad.pl/archiwum/2002/01/artykuly/02-kronika.htm

Agnieszka Dziołak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Art: zdecydowanie "szczególne", a nie specjalne. Popieram.
15 mins
  -> thank you :-)

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
subjects of special interest
obszary szczególnego zainteresowania


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Dzięki!