KudoZ home » English to Polish » Livestock / Animal Husbandry

contracts (tutaj)

Polish translation: system kontraktowania


21:27 Feb 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: contracts (tutaj)
(dotyczy rynku drobiu)

In light of the changing structure of the sector and the increasing use of contracts in the sector it is important to ensure that the market representativeness of the data collected is regularly reviewed and maintained by ensuring that the market sample on which the price reporting system is based is sufficiently high
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:system kontraktowania
Explanation:
czyli system wcześniejszego zawierania umów na dane transakcje, w związku z czym po jakimś cena kontraktowa/umowna może zdecydowanie odbiegać od cen rynkowych
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4system kontraktowania
Adam Lankamer
3umowyJolanta Tuzel
3kontrakty (niejawne/poufne)
Michał Wiśniewski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kontrakty (niejawne/poufne)


Explanation:
chyba chodzi o to, że trudno jest zbierać dane dot. cen, kiedy duża czę¶ć rynku opiera się o podpisane kontrakty pomiędzy dostawcami i odbiorcami, i ci nie s± chętni zdradzać jakie warunki cenowe kryj± się w tych kontraktach

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umowy


Explanation:
moze to by pasowalo

Jolanta Tuzel
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
system kontraktowania


Explanation:
czyli system wcześniejszego zawierania umów na dane transakcje, w związku z czym po jakimś cena kontraktowa/umowna może zdecydowanie odbiegać od cen rynkowych

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziekuje