KudoZ home » English to Polish » Livestock / Animal Husbandry

replacement hen ready to lay

Polish translation: kura przeznaczona na wymianę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:replacement hen
Polish translation:kura przeznaczona na wymianę
Entered by: Polangmar

20:01 Mar 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: replacement hen ready to lay
Szczepienie przeciw kokcydiozie

(...) Since 1992 vaccines have been developed based on precocious oocysts of parasite strains. Commercial use of vaccines for coccidiosis started in 1992 for *replacement hens ready to lay and in 2000 for commercial chickens for fattening.

W tabelce pojawiają się jeszcze "replacement pullets".
tabor
Poland
kura (nioska) przeznaczona na wymianę
Explanation:
b) dodatkowe informacje w celu oceny interferencji ze wzrostem zwierząt i zużyciem paszy, w przypadku ptaków przeznaczonych na tucz, kur niosek przeznaczonych na wymianę i królików oraz wpływu na zapłodnienie jaj i ich wylęgowość w przypadku ptaków hodowlanych;
http://tinyurl.com/yugasq

"Ready to lay" to drugi termin (obowiązuje jedna kwerenda na pytanie:)). Poza konkursem:) - trzeba chyba "pokombinować" coś z nieśnością: http://je.pl/2xsj .
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo polangmarowi i dedykuję mu piosenkę "Answering Machine" The Replacements
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kura (nioska) przeznaczona na wymianęPolangmar
3wymiana kur (niosek) gotowych do składania jajrobwoj


Discussion entries: 4





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymiana kur (niosek) gotowych do składania jaj


Explanation:
tak wychodzi z kontekstu i słownictwa

--------------------------------------------------
Note added at   51 min (2008-03-14 20:52:12 GMT)
--------------------------------------------------

nioski gotowe do składania jaj w stadzie wymiennym, podobnie z tymi młodymi pullets

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Propozycja 1: wymiana kur to raczej "hen replacement". Propozycja 2: pytającemu raczej nie chodzi o wyjaśnienie, lecz o podanie używanych wyrażeń: http://je.pl/iwul . I co to jest "stado wym."? - stado, które można wymienić?
19 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
replacement hen
kura (nioska) przeznaczona na wymianę


Explanation:
b) dodatkowe informacje w celu oceny interferencji ze wzrostem zwierząt i zużyciem paszy, w przypadku ptaków przeznaczonych na tucz, kur niosek przeznaczonych na wymianę i królików oraz wpływu na zapłodnienie jaj i ich wylęgowość w przypadku ptaków hodowlanych;
http://tinyurl.com/yugasq

"Ready to lay" to drugi termin (obowiązuje jedna kwerenda na pytanie:)). Poza konkursem:) - trzeba chyba "pokombinować" coś z nieśnością: http://je.pl/2xsj .

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 348
Grading comment
Dziękuję bardzo polangmarowi i dedykuję mu piosenkę "Answering Machine" The Replacements

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
1 hr
  -> Dziękuję.:)

agree  IwonaASzymaniak
8 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  TLUMACZ77: kura (wannabe-nioska:) przeznaczona na przeklasowanie-nigdzie jej się nie wymienia zostaje w stadzie ale jakby awansuje, z kurki staje się kurą nioską
19 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)