KudoZ home » English to Polish » Livestock / Animal Husbandry

milk bulk tank test

Polish translation: badanie zbiorcze mleka ze zbiorników


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:milk bulk tank test
Polish translation:badanie zbiorcze mleka ze zbiorników
Entered by: Polangmar

16:16 Apr 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: milk bulk tank test
Dokument dotyczy wymagań w odniesieniu do programów zwalczania, monitorowania i kontroli chorób zwierząt w UE;

(...) Include {in the "animals tested" column} only animals tested individually, do not include animals tested by bulk level samples (for instance: milk bulk tank tests).
tabor
Poland
badanie zbiorcze (prób) mleka, badanie mleka w zbiornikach
Explanation:
New York State diagnostic lab charges $50 for the milk bulk tank test. Herds with a positive bulk tank test should test the entire lactating herd to find individual PI animals.
http://tinyurl.com/yup7xx

U krów mlecznych dopuszcza się badanie zbiorcze prób mleka od krów pochodzących z jednego gospodarstwa, pod warunkiem iż w ciągu roku wszystkie zwierzęta w...
http://tinyurl.com/yst6t2

Badanie mleka w zbiornikach, normalizacja porzez wzbogacenie mleka...
http://tinyurl.com/yt3gjr

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-04-03 17:12:48 GMT)
--------------------------------------------------

Z uwagi na wcześniejsze "tested by bulk level samples" może lepiej połączyć:
- badanie zbiorcze mleka w zbiornikach

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-03 18:23:33 GMT)
--------------------------------------------------

Po wsparciu merytorycznym proponuję:
- badanie zbiorcze mleka ze zbiorników
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4badanie zbiorcze (prób) mleka, badanie mleka w zbiornikachPolangmar
4 +1mleko ze zbiorników, które zostało przebadane
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mleko ze zbiorników, które zostało przebadane


Explanation:
http://tinyurl.com/2wzwkn

--------------------------------------------------
Note added at   8 min (2008-04-03 16:25:01 GMT)
--------------------------------------------------

TM z UE :)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 59
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TLUMACZ77: badanie mleka ze zbiorników
2 hrs

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
badanie zbiorcze (prób) mleka, badanie mleka w zbiornikach


Explanation:
New York State diagnostic lab charges $50 for the milk bulk tank test. Herds with a positive bulk tank test should test the entire lactating herd to find individual PI animals.
http://tinyurl.com/yup7xx

U krów mlecznych dopuszcza się badanie zbiorcze prób mleka od krów pochodzących z jednego gospodarstwa, pod warunkiem iż w ciągu roku wszystkie zwierzęta w...
http://tinyurl.com/yst6t2

Badanie mleka w zbiornikach, normalizacja porzez wzbogacenie mleka...
http://tinyurl.com/yt3gjr

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-04-03 17:12:48 GMT)
--------------------------------------------------

Z uwagi na wcześniejsze "tested by bulk level samples" może lepiej połączyć:
- badanie zbiorcze mleka w zbiornikach

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-03 18:23:33 GMT)
--------------------------------------------------

Po wsparciu merytorycznym proponuję:
- badanie zbiorcze mleka ze zbiorników

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 348
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Marta Chelicka-Bernardo
27 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  TLUMACZ77: agree ale z tego co wiem w Polsce mleka się nie bada w zbiornikach in situ, tylko bada się mleko ze zbiorników (które są w gospodarstwach mających atest weterynaryjny) po odbiorze mleka z gospodarstwa przez samochód-cysternę spółdzielni - polskie realia
1 hr
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  IwonaASzymaniak: to się nazywa próba zbiorcza, chodzi o to: pobiera się próbkę ze zbiornika, do którego trafia mleko od krów z całego stada i posiew bakterjny tego mleka pokaże, czy stado jest wolne od określonych bakaterii czy nie; jeśli nie trzeba wykonać próby indyw
3 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Luiza Jude
4 hrs
  -> Dziękuję.:)