KudoZ home » English to Polish » Livestock / Animal Husbandry

poor comformation

Polish translation: z wadami budowy


20:06 Apr 25, 2008
English to Polish translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: poor comformation
kontekst: ...cows with problems; lameness, poor comformation, sickness...

rozumiem, że odnosi się to swego rodzaju dysproporcji/wady ciała krówki (me thinks), a przynajmniej tak by wynikało z definicji w słowniku:
http://www.websters-online-dictionary.org/definition/conform...

Kto wie jak to ugryźć? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Tomasz Szymenderski
Polish translation:z wadami budowy
Explanation:
w tym kontekście,
krowy z kulawizną, wadami budowy, chore będą miały kłopoty z przystosowaniem się do nowego systemu doju czy coś w tym stylu
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję serdecznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4z wadami budowy
IwonaASzymaniak
4słaby eksterierRobert Foltyn


Discussion entries: 4





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
słaby eksterier


Explanation:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Eksterier

lub

wadliwy pokrój (ciała)

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z wadami budowy


Explanation:
w tym kontekście,
krowy z kulawizną, wadami budowy, chore będą miały kłopoty z przystosowaniem się do nowego systemu doju czy coś w tym stylu

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 187
Grading comment
Dziękuję serdecznie.