KudoZ home » English to Polish » Management

a powerful edge in the quest for talent

Polish translation: mocna przewage/zaleta w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow


14:12 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Management
English term or phrase: a powerful edge in the quest for talent
Silna marka w przemyśle farmaceutycznym:
gives recruiters a powerful edge in the quest for talent.
Karolina Zablocka
Germany
Polish translation:mocna przewage/zaleta w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow
Explanation:
Silna marka daje firmie mocna przewage/zalete w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow.

pewnie ktos wymysli cos zgrabniejszego, ale w kazdym razie, takie jest tu znaczenie
Selected response from:

Daniel Sax
Grading comment
Dzięki, trochę to jeszcze przerobiłam, ale przydało się!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mocna przewage/zaleta w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow
Daniel Sax
4daje firmom rekrutującym mocne argumenty
petrolhead
3 +1mocne atuty w procesie poszukiwania (rekrutacji) talentów
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mocne atuty w procesie poszukiwania (rekrutacji) talentów


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 230

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
8 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mocna przewage/zaleta w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow


Explanation:
Silna marka daje firmie mocna przewage/zalete w poszukiwaniu utalentowanych pracownikow.

pewnie ktos wymysli cos zgrabniejszego, ale w kazdym razie, takie jest tu znaczenie

Daniel Sax
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki, trochę to jeszcze przerobiłam, ale przydało się!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
3 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
daje firmom rekrutującym mocne argumenty


Explanation:
w procesie pozyskiwania najbardziej utalentowanych pracowników

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18