KudoZ home » English to Polish » Management

process units manager

Polish translation: kierownik działu technologicznego lub produkcyjnego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:process units manager
Polish translation:kierownik działu technologicznego lub produkcyjnego
Entered by: robwoj

17:33 Jun 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Science - Management
English term or phrase: process units manager
training for team managers, process units managers - pisane przez Włochów, nie wiem czy zupełnie poprawnie
Julcia
kierownik działu technologicznego lub produkcyjnego
Explanation:
U włochów lub innych nie anglojęzycznych wszystko możliwe (według mnie włosi to jedni z gorszych z uwagi na podobieństwo językowe i niektórym z nich zresztą jak i nam w przypadku języków słowiańskich, wydaje się, że znają ten język)
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
dzięki! mam nadzieję, ze to będzie to
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kierownik działu technologicznego lub produkcyjnegorobwoj
2kierownicy zakładów produkcyjnych/przetwórczych
Rafal Korycinski


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kierownicy zakładów produkcyjnych/przetwórczych


Explanation:
troche zgaduję....

Rafal Korycinski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kierownik działu technologicznego lub produkcyjnego


Explanation:
U włochów lub innych nie anglojęzycznych wszystko możliwe (według mnie włosi to jedni z gorszych z uwagi na podobieństwo językowe i niektórym z nich zresztą jak i nam w przypadku języków słowiańskich, wydaje się, że znają ten język)

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
dzięki! mam nadzieję, ze to będzie to