KudoZ home » English to Polish » Management

set forth the broad organization

Polish translation: określić ogólny układ dokumentu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:set forth the broad organization
Polish translation:określić ogólny układ dokumentu
Entered by: Roman Kozierkiewicz

15:22 Nov 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management / competencies
English term or phrase: set forth the broad organization
Tym razem kompetencja o nazwie "written communication". Uczymy się poprawnie redagować dokumenty i między innymi czytamy o "organizacji tekstu", opcjach formatowania itd., aż mamy punkt jak niżej i nie bardzo mogę zrozumieć, o co chodzi. Z góry dziękuję za pomoc.

For documents longer than one page, ***set forth the broad organization*** in an initial paragraph or section.
Agnieszka Zmuda
Poland
określić ogólny układ dokumentu
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Trudny wybór, ale wybieram wersję zwięźlejszą.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ogólnie określić treść i strukturę dokumentu
Ewa Dacko
3określić ogólny układ dokumentuRoman Kozierkiewicz


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ogólnie określić treść i strukturę dokumentu


Explanation:
Pewnie można to ładniej sformułować, ale o to mniej więcej chodzi.

Ewa Dacko
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
określić ogólny układ dokumentu


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98
Grading comment
Trudny wybór, ale wybieram wersję zwięźlejszą.