KudoZ home » English to Polish » Management

operations improvement plans

Polish translation: plany poprawy/usprawnienia działania/działalności


14:34 Mar 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: operations improvement plans
Plan spotkania kierowników działów kasyna:
4. Drawing of operations improvement plans for next year.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:plany poprawy/usprawnienia działania/działalności
Explanation:
"Drawing" pewnie w znaczeniu szkic, zarys
Selected response from:

Wojciech Kutta
Grading comment
dziekuje bardzo, przepraszam, ze tak dlugo, ale bylam na urlopie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plany poprawy/usprawnienia działania/działalności
Wojciech Kutta
3plany udoskonalenia działalnościKatarzyna Kolenda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plany poprawy/usprawnienia działania/działalności


Explanation:
"Drawing" pewnie w znaczeniu szkic, zarys

Wojciech Kutta
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje bardzo, przepraszam, ze tak dlugo, ale bylam na urlopie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Gordon Ph.D.: usprawnienia dzialalnosci; drawing w sensie ustalenia tychze :)
2 mins

agree  yastee: działalności operacyjnej (a nie np. finansowej)
2 hrs

3 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plany udoskonalenia działalności


Explanation:
Moja propozycja

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish