KudoZ home » English to Polish » Management

service incidence rates

Polish translation: wskaźnik częstości świadczenia usług


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:service incidence rate
Polish translation:wskaźnik częstości świadczenia usług
Entered by: Polangmar

09:56 Oct 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management / system zarządzania jakością
English term or phrase: service incidence rates
w kotekście definicji KPI - kluczowych wskaźników efektywności przedsiębiorstwa, konkretnie w definicji Wskaźnika Satysfakcji Klienta: "Customer Satisfaction Index
= Measured for top 5 customers and average taken for CSI score
Bosch, Balay, Brandt, Whirlpool, Electrolux
Index is weighted to penalise and credit the score dependent on the level of customer service provided.
Index is calculated using the following information Late Delivery, Late Samples
PPM off Target, Batch Rejections, Complaints received Late NPI’s and Service Incidence rates. Calculations and weights can be found in the CSI matrix."
aga atrans
wskaźniki częstości (wykonywania) usług
Explanation:
Lub:
wskaźniki częstotliwości (wykonywania) usług
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Witam, "incidence" w zasadzie i częstość i zasięg, więc obie odp. w sumie do przyjęcia. Dziękuję obojgu odpowiadającym. Klient skłaniał się ku tej opcji.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wskaźniki zakresu świadczonych usługRoman Kozierkiewicz
3wskaźniki częstości (wykonywania) usługPolangmar


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wskaźniki częstości (wykonywania) usług


Explanation:
Lub:
wskaźniki częstotliwości (wykonywania) usług

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 258
Grading comment
Witam, "incidence" w zasadzie i częstość i zasięg, więc obie odp. w sumie do przyjęcia. Dziękuję obojgu odpowiadającym. Klient skłaniał się ku tej opcji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Aha, jeśli to odcinek dłuższego serialu, to co innego... Pamiętam nasze niegdysiejsze starcia, też było ostro. Choć 'agrees' konkurencyjnym odpowiedziom nigdy nie dawałem. To tyle ode mnie.
25 mins
  -> Może tak uważał... mam jednak powody, by podejrzewać coś innego. Jeśli by Ci się chciało przejrzeć jego komentarze do moich odpowiedzi, to może byś też zmienił zdanie...

neutral  EnglishDirect: Powinno być "disagree" zdecydowanie.
7 hrs
  -> A mógłbyś to uzasadnić? // Na górze...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wskaźniki zakresu świadczonych usług


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EnglishDirect: :) agree
1 hr
  -> Dziękuję

disagree  Polangmar: Toby było ewentualnie "service range rates": http://je.pl/vmh0 . "Disagree" (zamiast "neutral") ze wzgłędów bilansowych.:))
6 hrs
  -> Ze względów bilansowych (sic!) proponuję zrozumieć termin "incidence" i nie sugerować jak być powinno w wersji oryginalnej - to jest ciągle stosowany ten sam chwyt - po co?