KudoZ home » English to Polish » Management

increases to, and decreases from

Polish translation: podwyższenia i obniżenia (ceny)


20:24 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Management / Umowa na budowę instalacji
English term or phrase: increases to, and decreases from
Koszt ustalonej powyżej gwarancji bankowej, będzie korygowany na podstawie formuły ustalonej poniżej for Owner authorized increases to, and
decreases from, the Contract Price
Proszę o propozycję zakończenia tego zdania. dziekuję
Morientes
Polish translation:podwyższenia i obniżenia (ceny)
Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-02-19 20:26:40 GMT)
--------------------------------------------------

a raczej zatwierdzone przez właściciela podwyżki i obniżki ceny
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podwyższenia i obniżenia (ceny)
Adam Lankamer
4powyższenia i obniżenia ceny w stosunku do ceny umownej
Andrew Stanleyson


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podwyższenia i obniżenia (ceny)


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-02-19 20:26:40 GMT)
--------------------------------------------------

a raczej zatwierdzone przez właściciela podwyżki i obniżki ceny

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 230
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: dla drugiej wersji
4 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powyższenia i obniżenia ceny w stosunku do ceny umownej


Explanation:
raczej tak, jeśli o całą końcówkę zdania chodzi

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish