KudoZ home » English to Polish » Management

teardown analysis

Polish translation: analiza jakości poprzez demontaż


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:teardown analysis
Polish translation:analiza jakości poprzez demontaż
Entered by: Rafal Korycinski

20:57 Apr 26, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Management / general
English term or phrase: teardown analysis
Pisane również "tear down" albu "tear-down".

W moim kontekście:
Our Technology Centers play a key role in quality control: Electrical testing, ***teardown analysis***, product benchmarking and customer-specific testing.

A tutaj kilka odnośników z google:

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=teardown analysis&btnG=S...

Ma to jakąś nazwę po polsku?
Rafal Korycinski
Poland
analiza jakości poprzez demontaż
Explanation:
Spotkałem się z tym przy okazji procesu kontroli jakości u wytwórcy nadzwozi - co któraś karoseria jest demontowana, aby szczegółowo sprawdzić jakość zgrzewów, dopasowanie elementów, itp.
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Bardzo dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1analiza jakości poprzez demontaż
Tomasz Poplawski
3analiza demontażuRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analiza demontażu


Explanation:
Wydaje się, że chodzi o analizę demontażu urządzeń z punktu widzenia np. recyclingu - stacje demontażu pojazdów wycofanych z eskploatacji

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
analiza jakości poprzez demontaż


Explanation:
Spotkałem się z tym przy okazji procesu kontroli jakości u wytwórcy nadzwozi - co któraś karoseria jest demontowana, aby szczegółowo sprawdzić jakość zgrzewów, dopasowanie elementów, itp.

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 39
Grading comment
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Wydaje mi się bardziej prawdopodobne niż kontrpropozycja.
9 hrs