KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

bead blasted

Polish translation: śrutowanie/kulkowanie


15:28 Feb 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / machining finish
English term or phrase: bead blasted
rodzaj wykończenia powierzchni metalowych
Robert Pranagal
Polish translation:śrutowanie/kulkowanie
Explanation:
shot peening
krążkowanie, kulkowanie, rolkowanie odśrodkowe i impulsowe oraz młotkowanie; ... Kulkowanie strumieniowe: wyrzucanie kulek za pomocą wyrzutnika wirnikowego ...
iim.mech.pk.edu.pl/22/laboratorium/lab/cw10/cw10_meryt.html - 59k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1śrutowanie/kulkowanieA.G.
4śrutowane / piaskowane
bartek


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śrutowane / piaskowane


Explanation:
podaje za klasykiem i z jego komentarzem:

poniewaz jednak "bead" to kulki/perełki, raczej śrutowanie
http://www.proz.com/kudoz/510553


bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 90

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
śrutowanie/kulkowanie


Explanation:
shot peening
krążkowanie, kulkowanie, rolkowanie odśrodkowe i impulsowe oraz młotkowanie; ... Kulkowanie strumieniowe: wyrzucanie kulek za pomocą wyrzutnika wirnikowego ...
iim.mech.pk.edu.pl/22/laboratorium/lab/cw10/cw10_meryt.html - 59k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
53 mins