KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

a rotating ring automatic wrapping machine

Polish translation: automatyczne urządzenie z wirującym pierścieniem do owijania ładunków paletowych (folią stretch)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a rotating ring automatic wrapping machine
Polish translation:automatyczne urządzenie z wirującym pierścieniem do owijania ładunków paletowych (folią stretch)
Entered by: Marian Krzymiński

08:51 Sep 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: a rotating ring automatic wrapping machine
Prawda jest taka, że poza powyższym terminem nie jestem w stanie rozgryźć całego zdania poza pięcioma pierwszymi wyrazami.
The machine in question is a rotating ring automatic wrapping machine to wrap and stabilise stretch film on palletised loads.
krzysiek
automatyczne urządzenie z wirującym pierścieniem do owijania ładunków paletowych (folią stretch)
Explanation:
IMHO, link poniżej
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4owijarka automatyczna z obrotowym pierścieniem (owijającym)
ironsz
4automatyczne urządzenie z wirującym pierścieniem do owijania ładunków paletowych (folią stretch)
Marian Krzymiński


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatyczne urządzenie z wirującym pierścieniem do owijania ładunków paletowych (folią stretch)


Explanation:
IMHO, link poniżej


    Reference: http://marketeo.com/pl/productList/Zabezpieczenia_%C5%82adun...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 126
Grading comment
Dzięki

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
owijarka automatyczna z obrotowym pierścieniem (owijającym)


Explanation:
... która owija ładunki paletowe folią rozciągliwą

Tu np. Można zobaczyć:

W ofercie: owijarki, folie, taśmy samoprzylepne, przenośniki, zaklejarki, foliarki. ... prędkość obrotowa pierścienia owijającego 75 lub 150 obr/min ...
vincent.pl/pl/compacta.php - 24

ironsz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15