KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

Hands on team builders

Polish translation: osoby aktywnie tworzące/budujące zespoły


14:15 Jan 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: Hands on team builders
Team Leaders:
- ...
- Hands on team builders responsible for production,
quality, training assistance
(to z opisu obowiązków Team Leaderów czyli liderów linii produkcyjnej)
Michal Chmielewski
Poland
Polish translation:osoby aktywnie tworzące/budujące zespoły
Explanation:
ew. ...aktywnie kontrolujące tworzenie/powstawanie zespołów

Chodzi o to (hands-on) aby proces tworzenia zespołów ludzi był kontrolowany.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Wielkie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierownik / czkaSylwia Dziuba
4Mieć oko/Nadzór nad członkami zespołu produkcji
Iwona Palka
3 +1doświadczonych organizatorów pracy zespołowejA.G.
3osoby aktywnie tworzące/budujące zespoły
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hands on team builders
Mieć oko/Nadzór nad członkami zespołu produkcji


Explanation:
Responsibilities.

Iwona Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hands on team builders
osoby aktywnie tworzące/budujące zespoły


Explanation:
ew. ...aktywnie kontrolujące tworzenie/powstawanie zespołów

Chodzi o to (hands-on) aby proces tworzenia zespołów ludzi był kontrolowany.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128
Grading comment
Wielkie dzięki!

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hands on team builders
kierownik / czka


Explanation:
team builder to poprostu popularna i przyjeta nazwa pracownika na pozycji kierownika, ktory ma piecz nad zespolem ludzi. :) cos w rodzaju: supervisor / tylko ze team builder jest raczej spotykany tylko w obrebach biur (tzn. nie w fabryce ) i jest to czesto zwiazane z zespolem d.s. sprzedazy

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hands on team builders
doświadczonych organizatorów pracy zespołowej


Explanation:
xxx

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-14 16:49:34 GMT)
--------------------------------------------------

z wiedzą praktyczną

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PiotrA: Z tym, że chyba bliżej ducha oryginału byłoby gdyby "z wiedzą praktyczną" włączyć do hasła. W żargonie HR to właśnie znaczy "hands on". Tutaj, ci ludzie muszą znać się na produkcji, a nie tylko na budowaniu zespołów.
1 day22 hrs
  -> dziękuję