KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

flying debris

Polish translation: odpryskujące drobiny


12:36 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Manufacturing
English term or phrase: flying debris
przy maszynie (np obrabiarce)

i co z tym fantem zrobić
xxxNowicki
Polish translation:odpryskujące drobiny
Explanation:
:-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
dźwięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2odpryskujące drobiny
bartek
3pryskające odpadyMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
odpryskujące drobiny


Explanation:
:-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 90
Grading comment
dźwięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: drobiny OK.
23 mins

agree  Maciej Andrzejczak
33 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pryskające odpady


Explanation:
jakoś tak może?
ew. odłamki/opiłki jeśli wiemy co to za maszyna..

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-12-03 12:53:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49621
pryskać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał, ~any — prysnąć dk Va, ~nę, pryśniesz, pryśnij, ~nął (prysł), ~nęła (prysła), ~nęli, ~nąwszy
1. «rozrzucać, wyrzucać krople albo drobne cząstki czegoś, rozpryskiwać coś; zraszać coś kroplami, opryskiwać, obryzgiwać kogoś, coś»
Pryskać wodą rośliny.
Pryskać drzewka płynem owadobójczym.
Pryskać lakierem włosy.


2. «wylatywać w postaci drobnych cząstek, kawałków, kropel itp.; rozpryskiwać się»
Olej pryska przy podgrzaniu.
Tłuszcz prysnął jej na rękę.
Iskry pryskają z paleniska.
Błoto pryska spod kół samochodu.


3. «łamać się, kruszyć, pękać w kawałki; rozlatywać się»
Pryskają szyby, okowy, obręcze.

przen. «rozwiewać się, ulatywać, niknąć»
Czar, radość, wesoły nastrój pryska.


4. pot. «szybko uciekać»
Włamywacz prysnął na widok policjanta.



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: pryskające? no to mam jakies dziwne skojarzenia :-))
2 mins