KudoZ home » English to Polish » Manufacturing

production operative

Polish translation: pracownik produkcji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:production operative
Polish translation:pracownik produkcji
Entered by: cquest

21:40 Feb 17, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: production operative
Job title in contract of employment
Matt
pracownik produkcji
Explanation:
ewentualnie pracownik produkcyjny.
"operator produkcji" to okropna kalka językowa/tłumaczenie dosłowne zrobione przez jakiegoś lenia i powielane przez niektóre serwisy (na szczęście jest ich niewiele).
Selected response from:

cquest
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pracownik produkcji
cquest
5 -1operator produkcjiAnielka
3 -1operator produkcjiUrszula Z?tek


Discussion entries: 1





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
operator produkcji


Explanation:
czyli ta sama co wyzej,wlasciwie chcialam tylko dodac, ze jesli chodzi o stanowiska pracy to mozna je sobie podgladnac na stornie:

http://praca.interia.pl/slownik?kinf=8382




    Reference: http://praca.interia.pl/slownik?kinf=8382http://
Anielka
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  cquest: A podobno Polacy nie Gęsi ;)
998 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
operator produkcji


Explanation:
ot tak

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 54 mins (2005-02-18 10:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

dokładne tłumaczenie operative to: pracownik,mechanik,robotnik, a operator: mechanik, operator, osoba obsługująca maszynę... jednak jak wiemy w kolokacjach... wszystko się może zdarzyć:)

Urszula Z?tek
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  cquest: jak wyżej.... :-/
998 days

998 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pracownik produkcji


Explanation:
ewentualnie pracownik produkcyjny.
"operator produkcji" to okropna kalka językowa/tłumaczenie dosłowne zrobione przez jakiegoś lenia i powielane przez niektóre serwisy (na szczęście jest ich niewiele).

cquest
Native speaker of: Polish
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  makawa
1022 days

agree  bajbus: trochę spóźniona ... :)
2306 days