KudoZ home » English to Polish » Marketing

agency of record

Polish translation: agencja odpowiedzialna za reklamę, promocję i kontakty z prasą


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:agency of record
Polish translation:agencja odpowiedzialna za reklamę, promocję i kontakty z prasą
Entered by: Teresa Jaczewska

11:47 Mar 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: agency of record
Contract
Teresa Jaczewska
agencja odpowiedzialna za reklame, promocje (marketing) i kontakty z prasa (danej firmy)
Explanation:
Niektore agencje reklamowe wspolpracuja z dana firma, organizacja, artystka po zawarciu z nimi kontraktu wylacznosci (nie jestem pewna, jak dokladnie taki kontrakt sie nazywa). Zostaja wtedy ich "agency of record".
Selected response from:

Kasia Trzcińska-Draper
Grading comment
Serdecznie Pani dziękuję!!!

Pozdrawiam

Teresa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1organ (urzad) wlasciwy do skladania sprawozdanJacek Krankowski
4agencja odpowiedzialna za reklame, promocje (marketing) i kontakty z prasa (danej firmy)
Kasia Trzcińska-Draper
4agencja archiwalna
Teresa Goscinska


Discussion entries: 1





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
organ (urzad) wlasciwy do skladania sprawozdan


Explanation:
"Agency of record" means the agency or department with which a requirement to report information or data originates.
janus.state.me.us/legis/bills/billdocs/LD111801.doc


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kataryna
48 mins

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agencja archiwalna


Explanation:
TG

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agencja odpowiedzialna za reklame, promocje (marketing) i kontakty z prasa (danej firmy)


Explanation:
Niektore agencje reklamowe wspolpracuja z dana firma, organizacja, artystka po zawarciu z nimi kontraktu wylacznosci (nie jestem pewna, jak dokladnie taki kontrakt sie nazywa). Zostaja wtedy ich "agency of record".

Kasia Trzcińska-Draper
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 236
Grading comment
Serdecznie Pani dziękuję!!!

Pozdrawiam

Teresa