KudoZ home » English to Polish » Marketing

director of internal communications

Polish translation: Dyrektor Działu Komunikacji Wewnętrznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:director of internal communications
Polish translation:Dyrektor Działu Komunikacji Wewnętrznej
Entered by: anglista

15:48 Mar 8, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: director of internal communications
oversees communications and PR within the company
agusia
Dyrektor Działu Komunikacji Wewnętrznej
Explanation:
w każdym razie szef Działu Komunikacji Wewnętrznej

http://www.glaubicz.com.pl/ang/inne.html
OTHER SERVICES:
· INTERNAL COMMUNICATION
http://www.glaubicz.com.pl/pol/inne.html
USŁUGI INNE:
· KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

http://www.studiumpr.pl/english/framework.html
Intemal communication in the firm
http://www.studiumpr.pl/studium_pr/program.html
Komunikacja wewnętrzna w firmie

Selected response from:

anglista
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5dyrektor do spraw komunikacji wewnętrznej
Magda Dziadosz
4 +2Dyrektor Działu Komunikacji Wewnętrznejanglista
5dyrektor zarzadzajacy wewnetrznymi informacjami (firmy, wydzialu, filii) etc.
Lota
4Dyrektor ds. Wewnętrznej Polityki Informacyjnej
Piotr Grabias


Discussion entries: 2





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dyrektor zarzadzajacy wewnetrznymi informacjami (firmy, wydzialu, filii) etc.


Explanation:
something like that.



Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
dyrektor do spraw komunikacji wewnętrznej


Explanation:
czyli komunikowania się i przekazywania informacji wewnątrz firmy. Tak bym to oddała.
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentinas & Halina Kulinic
44 mins
  -> thank you :=)

agree  Izand
1 hr
  -> thanks

agree  Araksia Sarkisian: dział też może być, nawet z jedną osobą...lol
1 hr
  -> może być. dział-samodział. ;=>

agree  Kasia Trzcińska-Draper: Yes. BTW s/he oversees = s/he supervises, or did I miss a joke?! :-) :-) (see "notes added" above)
3 hrs
  -> ha, ha who knows where the typo sits? ;=>

agree  anglista: też mi się podoba; mój niegdysiejszy pracodawca miał Dyrektora ds. Naukowo-Badawczych
4 hrs
  -> TU

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Dyrektor Działu Komunikacji Wewnętrznej


Explanation:
w każdym razie szef Działu Komunikacji Wewnętrznej

http://www.glaubicz.com.pl/ang/inne.html
OTHER SERVICES:
· INTERNAL COMMUNICATION
http://www.glaubicz.com.pl/pol/inne.html
USŁUGI INNE:
· KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

http://www.studiumpr.pl/english/framework.html
Intemal communication in the firm
http://www.studiumpr.pl/studium_pr/program.html
Komunikacja wewnętrzna w firmie



anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magda Dziadosz: nie wiemy czy ten dyrektor ma aż cały dział pod sobą, może ma tylko sekretarkę :<
16 mins
  -> The Asker does

agree  Araksia Sarkisian: ilość osób nie przeszkadza, tylko wzmacnia komunikację wewnątrz firmy...lol
1 hr
  -> I really like yr sense of humor ;-)))

agree  xxxwojtekl
1 hr
  -> Thank you, whoever you are

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dyrektor ds. Wewnętrznej Polityki Informacyjnej


Explanation:
lub

Dyrektor ds. Kontaktów Wewnętrznych


Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80