KudoZ home » English to Polish » Marketing

Area Coach

Polish translation: instruktor okręgowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Area Coach
Polish translation:instruktor okręgowy
Entered by: labusga

11:16 Aug 10, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing / provision of services
English term or phrase: Area Coach
X shall be obliged to participate in monthly CocaCola Area Coach meetings.
Grommit
United Kingdom
instruktor okręgowy
Explanation:
proponuję tłumaczenie:

io jest zobowiązany do uczestnictwa w co miesięcznych okręgowych zjazdach instruktorów Coca-Coli

Selected response from:

labusga
Argentina
Grading comment
Chodzi mi o termin uzywany w zargonie marketingowym, znaczenie nietrudno odgadnac, jednak pracownicy agencji reklamowych uzywaja czesto nieslownikowych okreslen ktore funkcjonuja w branzy.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rejonowe spotkania instruktorow
Jakub Szacki
4instruktor okręgowy
labusga


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rejonowe spotkania instruktorow


Explanation:
Coca-coli
trenerow lub tp.
Troche zgaduje, ale:
coach = trener, bo spotykaja sie raczej instruktorzy lub trenerzy, a nie autobusy
area = rejonowe, no bo ograniczone do jakiegos terenu (rozumiem za kazdy instruktur operuje na jakims terenie).


    Reference: http://wfcaforensics.org/calendar/meetings.htm
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maitland: lub "trenerów-konsultantów" jeżeli istotnie chodzi o szkoleniowców
1 hr

agree  Joanna Carroll
3 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruktor okręgowy


Explanation:
proponuję tłumaczenie:

io jest zobowiązany do uczestnictwa w co miesięcznych okręgowych zjazdach instruktorów Coca-Coli




    Reference: http://www.pzw.gda.pl/historia.html
labusga
Argentina
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 18
Grading comment
Chodzi mi o termin uzywany w zargonie marketingowym, znaczenie nietrudno odgadnac, jednak pracownicy agencji reklamowych uzywaja czesto nieslownikowych okreslen ktore funkcjonuja w branzy.