KudoZ home » English to Polish » Marketing

low value added activity

Polish translation: dzialalnosc o niskiej wartosci dodanej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:low value added activity
Polish translation:dzialalnosc o niskiej wartosci dodanej
Entered by: MonikaSojka

16:07 Aug 11, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: low value added activity
"British businesses can no longer compete on the basis of low cost, low value added activity".
MonikaSojka
United Kingdom
działalność o niskiej wartości dodanej
Explanation:
dokładne tłumaczenie podanego zwrotu
Selected response from:

xxxjakubborys
Grading comment
dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1działalność o niskiej wartości dodanejxxxjakubborys
4 +1niska wartośc dodana.
Andrzej Lejman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
niska wartośc dodana.


Explanation:
Brytyjskie firmy nie mogą dłużej konkurować na bazie niskich kosztów i niskiej wartości dodanej.

Pominąłbym "activity".

Propozycja.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  labusga: Zgadzam sie z Panem Andrzejem. Moze jednak nie pomijalbym tej "activity" i zamiast "niskiej wartości dodanej" użyłbym "działalności opartej na niskiej wartości dodanej." Ale prawde mówiąc, nie wiem, czy to ma sens? Pozdrowienia, wl
7 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
działalność o niskiej wartości dodanej


Explanation:
dokładne tłumaczenie podanego zwrotu

xxxjakubborys
PRO pts in pair: 37
Grading comment
dziekuje bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 hr
  -> dzieki