KudoZ home » English to Polish » Marketing

out-sell and out-market

Polish translation: sprzedawać więcej i wyprzedzić na rynku


21:24 Aug 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: out-sell and out-market
Our company is devoted to helping you out-sell and out-market international competitors.

Jak to ladnie powiedziec?
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:sprzedawać więcej i wyprzedzić na rynku
Explanation:
sformułowałbym to właśnie w ten sposób
Selected response from:

leff
Grading comment
wydaje mi sie, ze ta propozycja brzmi najzgrabniej. dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(... pomóc Wam) sprzedawac wiecej i wyprzedzic/pokonac konkurencje na rynkuPiotr Kurek
4Propozycja:julkon
4sprzedawać więcej i wyprzedzić na rynku
leff


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprzedawać więcej i wyprzedzić na rynku


Explanation:
sformułowałbym to właśnie w ten sposób

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
wydaje mi sie, ze ta propozycja brzmi najzgrabniej. dziekuje

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Propozycja:


Explanation:
Nasza firma zrobi wszystko by pomoc ci w wyprzedzeniu miedzynarodowej konkurencji, tak w sprzedazy jak i reklamie.

Pozdrowienia
julkon

julkon
PRO pts in pair: 39

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(... pomóc Wam) sprzedawac wiecej i wyprzedzic/pokonac konkurencje na rynku


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716