KudoZ home » English to Polish » Marketing

no fuss approach

Polish translation: niewymagające podejście do życia


07:41 Oct 18, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: no fuss approach
marketing description of a produkct, user tylopogy, users showing no fuss approach to life
sebos
Polish translation:niewymagające podejście do życia
Explanation:
fussy - wybredny, przesadny, wymagający
Selected response from:

Astro Jaroslaw Rutkowski
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5niewymagające podejście do życia
Astro Jaroslaw Rutkowski
4tu: uzytkownicy, ktorzy nie maja zwyczaju grymasicJacek Krankowski
3... ktorych latwo zadowolicPiotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: uzytkownicy, ktorzy nie maja zwyczaju grymasic


Explanation:
pot.:...wydziwiac

(obydwa ostatnie czasowniki za PWN Oxford)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 08:06:09 (GMT)
--------------------------------------------------

doslownie: podejscie bez grymaszenia, wybrzydzania

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
niewymagające podejście do życia


Explanation:
fussy - wybredny, przesadny, wymagający


    Reference: http://slowniki.onet.pl/
    own knowledge
Astro Jaroslaw Rutkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 231

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
... ktorych latwo zadowolic


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716