KudoZ home » English to Polish » Marketing

broad focus

Polish translation: szersza perspektywa


16:04 Jan 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: broad focus
the organization model we adopted gave us both the broad focus and the control we needed to achieve the required synergies.
agusia
Polish translation:szersza perspektywa
Explanation:
przyjęty model organizacyjny umożliwił nam uzyskanie szerszej perspektywy...
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
co ja bym bez was wszystkich zrobila???!!! dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4szersza perspektywa
Pawel Czernecki
4model organizacyjny, który przyjęliśmy, umożliwił nam jednocześnie skupienie się na duże liczbie zag
Maciej Andrzejczak


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
szersza perspektywa


Explanation:
przyjęty model organizacyjny umożliwił nam uzyskanie szerszej perspektywy...

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
co ja bym bez was wszystkich zrobila???!!! dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
21 mins
  -> Dziękuję

agree  Jakub Szacki: ale dlaczego szerszej a nie szerokiej? szerszej od czego?
31 mins
  -> też się nad tym zastanawiałem: szerszej niż mieliśmy wcześniej?

agree  Piotr Kurek
2 hrs
  -> Dziękuję

agree  GingerR
3 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
model organizacyjny, który przyjęliśmy, umożliwił nam jednocześnie skupienie się na duże liczbie zag


Explanation:
... na dużej liczbie zagadnień i kontrolę, którą potrzebowaliśmy do osiągnięcia wymaganych synergii

troche nowomowa marketingowa, ale brak odpowiedników polskich wymusza opisowość :-)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026