KudoZ home » English to Polish » Marketing

Brand Champion

Polish translation: globalne marki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Global Brand Champions
Polish translation:globalne marki
Entered by: bartek

16:59 Jan 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Brand Champion
the organization model we adopted - with Global Product Lines and Global Brand Champions - gave us the broad focus and control...

przepraszam, ale jeszcze was pomecze z dalsza czescia tego tekstu - z gory dziekuje za pomoc
agusia
globalne marki
Explanation:
pasuje jak najbardziej. Używane jest w Polsce w odniesieniu do marek typu MARS czy inne pepsi.

Zastanawiam sę jednak czy nie chodzi tu przypadkiem o system o nazwie Global Brand Champions. Nie udowodnię w tej chwili niczego, gdyż mój LAN pada co chwilę. Jest to system "prowadzenia" takich marek
Może później uspokoi się, to dołączę kilka linków na dowód

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 20:24:08 (GMT)
--------------------------------------------------

Dowody:

Co do wzmiankowanego programu:
\"Knowing when to kill a brand or how revive one are just two of the major challenges that senior brand managers may face as they drive their portfolios to achieve growth and profit. Brand Champions, the programme that Ashridge is launching on 26 November 2001, will tackle these issues and others created by the global, multi-channel

http://media.ashridge.com/web/ashridge.nsf/w/MediaPress6

Co do globalnej marki:
http://www.swiatmarketingu.pl/publikacje/publ2001_1/k_mazure...

Nasza oferta handlowa zawiera najpopularniejsze, globalne marki, m.in.: MARS®, SNICKERS®, TWIX®, BOUNTY®, NO NAME®, UNCLE BEN\'s®.
http://www.praca.targi.com/oferty.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3globalne marki
bartek
4z markami, które są liderami o zasięgu międzynarodowym
Maciej Andrzejczak
3 +1marka wiodącakterelak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
marka wiodąca


Explanation:
-

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
2 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z markami, które są liderami o zasięgu międzynarodowym


Explanation:
globalnymi tu nie brzmi:-)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
globalne marki


Explanation:
pasuje jak najbardziej. Używane jest w Polsce w odniesieniu do marek typu MARS czy inne pepsi.

Zastanawiam sę jednak czy nie chodzi tu przypadkiem o system o nazwie Global Brand Champions. Nie udowodnię w tej chwili niczego, gdyż mój LAN pada co chwilę. Jest to system "prowadzenia" takich marek
Może później uspokoi się, to dołączę kilka linków na dowód

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-07 20:24:08 (GMT)
--------------------------------------------------

Dowody:

Co do wzmiankowanego programu:
\"Knowing when to kill a brand or how revive one are just two of the major challenges that senior brand managers may face as they drive their portfolios to achieve growth and profit. Brand Champions, the programme that Ashridge is launching on 26 November 2001, will tackle these issues and others created by the global, multi-channel

http://media.ashridge.com/web/ashridge.nsf/w/MediaPress6

Co do globalnej marki:
http://www.swiatmarketingu.pl/publikacje/publ2001_1/k_mazure...

Nasza oferta handlowa zawiera najpopularniejsze, globalne marki, m.in.: MARS®, SNICKERS®, TWIX®, BOUNTY®, NO NAME®, UNCLE BEN\'s®.
http://www.praca.targi.com/oferty.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: nic nie wiem o systemie, ale globalne marki wyglądają obiecująco (z innego pytania wiadomo, że są przynajmniej dwie takie marki)
32 mins
  -> A zajrzyj teraz pod ADD i pod podany link.

agree  Piotr Kurek
1 hr
  -> Dzięki :-)

agree  alszeg
1 hr
  -> Dzięki :-)