KudoZ home » English to Polish » Marketing

document services

Polish translation: zarządzanie dokumentami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:document services
Polish translation:zarządzanie dokumentami
Entered by: melaina

17:16 May 27, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: document services
We will lead with business innovation, document services,and we will offer new value.

marketing (wprowadzanie na rynek nowego rozwiazania)
agusia
w zarządzaniu dokumentami
Explanation:
może też być:

w archiwizowaniu dokumentów

Selected response from:

melaina
Grading comment
dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obsługa dokumentowa
bartek
3w zarządzaniu dokumentamimelaina


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obsługa dokumentowa


Explanation:
Niedźwiedzińskiego z UŁ wartość obrotu w handlu międzynarodowym wynosi ok. 30 bilionów dolarów, zaś koszty transakcyjne, czyli obsługa dokumentowa obrotu, stanowią ok. 7% tej kwoty, tj. ok. 2,1 biliona dolarów (6). Elektronizacja
http://www.prawnik.net.pl/pwi/anna_podpis.htm

Do zadań Działu Serwisu należy:

przedsprzedażowa obsługa wózków w warsztacie centralnym,
prowadzenie baz danych sprzedanych wózków i wykonanych usług,
obsługa dokumentowa wykonywanych usług
http://www.wandalex.com.pl/prospekt/WR7.htm


    Reference: http://www.prawnik.net.pl/pwi/anna_podpis.htm
    Reference: http://www.wandalex.com.pl/prospekt/WR7.htm
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w zarządzaniu dokumentami


Explanation:
może też być:

w archiwizowaniu dokumentów



melaina
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3
Grading comment
dziekuje