KudoZ home » English to Polish » Marketing

pack-shot

Polish translation: packshot / zdjęcia katalogowe


11:18 Jul 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: pack-shot
promocja: You will promote the Tie-in Promotion with trade leaflets, trade press ads, mails with pack-shot of promotional Products.....
kterelak
Poland
Polish translation:packshot / zdjęcia katalogowe
Explanation:
obie nazwy używane naprzemiennie.
Przy okazji, ciekawy link :-)

PACKSHOT - ekspozycja produktu w reklamie drukowanej (prasa, out-door) lub telewizyjnej dokładnie w takim opakowaniu, w jakim dostępny jest on na rynku.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1packshot / zdjęcia katalogowe
Andrzej Lejman
4packshot / ekspozycja produktu w reklamie drukowanej (prasa, out-door) lub telewizyjnej d
bartek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
packshot / zdjęcia katalogowe


Explanation:
obie nazwy używane naprzemiennie.
Przy okazji, ciekawy link :-)

PACKSHOT - ekspozycja produktu w reklamie drukowanej (prasa, out-door) lub telewizyjnej dokładnie w takim opakowaniu, w jakim dostępny jest on na rynku.



    Reference: http://www2.gazeta.pl/coca-cola/1,27435,721800.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Bartoszewicz: ewentualnie 'ujęcie opakowania'
37 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
packshot / ekspozycja produktu w reklamie drukowanej (prasa, out-door) lub telewizyjnej d


Explanation:
PACKSHOT - ekspozycja produktu w reklamie drukowanej (prasa, out-door) lub telewizyjnej dokładnie w takim opakowaniu, w jakim dostępny jest on na rynku.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 11:31:46 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www2.gazeta.pl/coca-cola/1,27435,721800.html

Chyba nie ma na to rady - zostaje \"packshot\". Branża jest silna w angielskie terminy

packshot (ang. pack \'pakować\' shot \'ujęcie\') - zdjęcie zamieszczone w ogłoszeniu lub filmie reklamowym, gdzie produkt pokazany jest w opakowaniu, w jakim jest dostępny w sklepach.
http://www.mak.pl/slownik_reklamy/!!!slownik_reklamy_p.htm

http://www.zagornystudio.pl/reklama.html
http://www.boguc.art.pl/Anims.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743