KudoZ home » English to Polish » Marketing

partnering

Polish translation: partnerowanie / partnerstwo


23:55 Nov 10, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Marketing
English term or phrase: partnering
partnering
wolf4jc
United States
Polish translation:partnerowanie / partnerstwo
Explanation:
bez kontekstu ani rusz!

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2003-11-11 00:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

jak juz tak zgadujemy, to jeszcze
NAWIĄZYWANIE STOSUNKÓW PARTNERSKICH
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3partnerowanie / partnerstwo
lim0nka
3partnerstwo / wchodzenie (bycie) w układy (stosunki) partnerskie
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
partnerstwo / wchodzenie (bycie) w układy (stosunki) partnerskie


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
partnerowanie / partnerstwo


Explanation:
bez kontekstu ani rusz!

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2003-11-11 00:03:02 GMT)
--------------------------------------------------

jak juz tak zgadujemy, to jeszcze
NAWIĄZYWANIE STOSUNKÓW PARTNERSKICH

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: w tancu (balet, b. wspolczesny, contemporary) mowi sie o partnerowaniu, jesli dorzucimy kontekst artystyczny :-)
9 hrs
  -> taniec w celach marketingowych? ciekawe... :)

agree  joannap
14 hrs
  -> dziękuję

agree  xxxgracee
2 days17 hrs
  -> dziękuję