KudoZ home » English to Polish » Marketing

comment card

Polish translation: karta na opinie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:comment card
Polish translation:karta na opinie
Entered by: Maciej Andrzejczak

12:42 Jan 23, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: comment card
jeden ze sposób zbierania informacji o stopniu zadowolenia klientów z serwisu oferowanego przez warsztat samochodowy
obok no. survey, telephone follow-up, comment card

dałbym ankieta ale jest przecież jeszcze survey...
Maciej Andrzejczak
Poland
karta na opinie
Explanation:
no tak, ankieta to nie jest, bo nie ma pytan, tylko puste miejsce na opinie.
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
dzięki!MA
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ulotka
Andrzej Lejman
2 +2karta z uwagami
Dorota Crates
3karta na opinie
Himawari
2Ocena klientaEwa Posecka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ulotka


Explanation:
typu "wpisz swoje uwagi" i wrzuć do skrzynki.

Spotykane w różnych sklepach i punktach usługowych.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
karta z uwagami


Explanation:
Karta na uwagi
Propozycja...

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  warsaw_guy
22 hrs

agree  bartek
6 days

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
karta na opinie


Explanation:
no tak, ankieta to nie jest, bo nie ma pytan, tylko puste miejsce na opinie.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580
Grading comment
dzięki!MA

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Ocena klienta


Explanation:
ewentualnie: sama ocena

Ewa Posecka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24