KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

industrial buyer

Polish translation: nabywca instytucjonalny, sektorowy, hurtowy


10:06 May 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research / channels/distribution
English term or phrase: industrial buyer
nabywca??? produktów przemysłowych ???
kupujacy mi sie tu nie podoba

The industrial buyer will make his or her purchasing decision om the basis of objective consideration
Marta28
Polish translation:nabywca instytucjonalny, sektorowy, hurtowy
Explanation:
zależnie od kontekstu
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
wszystkim się cos należy - ale taka opcja nie istnieje ; )
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kupiec w branży przemysłowejKatarzyna Landsberg-Polubok
4nabywca branżowyMarek Daroszewski (MrMarDar)
4nabywca przemysłowy
PAS
3 +1nabywca instytucjonalny, sektorowy, hurtowy
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nabywca instytucjonalny, sektorowy, hurtowy


Explanation:
zależnie od kontekstu

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 345
Grading comment
wszystkim się cos należy - ale taka opcja nie istnieje ; )
Dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus: sektorowy
11 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nabywca przemysłowy


Explanation:
żeby była pełna gama.


    Reference: http://www.syllabus.agh.edu.pl/pl/ZA/ZiM-ZSP-M2/SubjectListP...
PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nabywca branżowy


Explanation:
czyli nie indywidualny, ale firma

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-05-23 10:18:49 GMT)
--------------------------------------------------

po podaniu kontekstu: IMHO śmiało możesz użyć polskiego \'podmioty gospodarcze\' (w odróżnieniu od konsumentów indiwidualnych)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 243

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Kupiec w branży przemysłowej


Explanation:
Sama pracowałam na takim stanowisku :-)

Katarzyna Landsberg-Polubok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4