KudoZ home » English to Polish » Marketing / Market Research

probe fully

Polish translation: zbadaj dokładnie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:probe fully
Polish translation:zbadaj dokładnie
Entered by: MonikaSojka

21:11 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: probe fully
badanie marketingowe;

please give us one comment or suggestion which would help us improve our services/products. PROBE FULLY (polecenie dla osoby przeprowadzającej ankietę).

Nie wiem jak to ująć
MonikaSojka
United Kingdom
zbadaj dokładnie
Explanation:
tak dla równowagi
Selected response from:

Morientes
Grading comment
dziekuje wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zbadaj dokładnieMorientes
4wypytać dokładnie
Joanna Rączka
3pełna dowolno¶ć wypowiedzi
allp


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wypytać dokładnie


Explanation:
Chodzi o to, żeby ankieter podrążył temat i ponaciskał ankietowanego, żeby tamten udzielił możliwie wyczerpującej odpowiedzi, a nie zbywał ankietera byle czym.

Joanna Rączka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pełna dowolno¶ć wypowiedzi


Explanation:
26. Czy chciałby Pan/i zmienić co¶ w swojej pracy ( pełna dowolno¶ć wypowiedzi) ....
http://66.102.9.104/search?q=cache:iB0PGSGh6pMJ:ebib.oss.wro...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-06-21 21:39:53 GMT)
--------------------------------------------------

albo: pytanie otwarte
Pytanie otwarte to takie, które ułatwia udzielenie odpowiedzi, której nie przewidział pytaj±cy.

Przykład: Kochanie, co chcesz dzi¶ na obiad?

W socjologii - rodzaj pytania kwestionariuszowego, na które respondent może udzielić dowolnej odpowiedzi, tzn. bez wybierania odpowiedzi istniej±cych w kwestionariuszu. W badaniach sondażowych pytania tego typu rzadko s± stawiane, najczę¶ciej wówczas, gdy badacz chce poznać szerszy kontekst odpowiedzi, lub gdy kafeteria odpowiedzi byłaby zbyt rozbudowana i utrudniałaby realizację wywiadu czy ankiety.
http://wiki.markpol.biz/Pytanie_otwarte

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbadaj dokładnie


Explanation:
tak dla równowagi

Morientes
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus
8 hrs